Tuesday 23 May 2023

Shopping Shaklee dapat Cash Rebate

Bismillah.

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Shopping adalah kegemaran majoriti wanita dan kanak-kanak. Kaum Adam pun suka shopping, cuma tak sehebat kaum Hawa dan kanak-kanak. Ada yang tak setuju ke? 😎

Hari nak cerita shopping dengan Shaklee dapat cash rebate. Lagi banyak shopping, lagi banyak cash rebate dapat. Haaa, macam tak percaya kan? Ini kenyataannya. Kelebihan shopping vitamin Shaklee.

Shoping vitamin dapat cash rebate

Cash rebate Shaklee ni sangat berbaloi tau. Shopping makan sendiri pun boleh dapat cash rebate. Ini jadual cash rebate Shaklee yang awesomes.

Jadual cash rebate Shaklee

Dalam dunia ini, duit ini menjadi keperluan untuk memenuhi keperluan. Betul, duit bukan segalanya tetapi segalanya perlukan duit. Jadi, bila ada insentif Shaklee yang beri cash rebate apabila shopping vitamin Shaklee, ini adalah peluang, peluang untuk tambah pendapatan, untuk menampung keperluan keluarga. Peluang untuk memastikan bekalan vitamin Shaklee sentiasa ada untuk diri, pasangan, keluarga, ibu dan bapa. 

Keunikan cash rebate Shaklee ni adalah bergantung kepada usaha kita. Usaha berterusan pasti akan menjanjikan hasil. Begitu juga cash rebate Shaklee ni. Dan konsep yang diaplikasikan adalah - lebih ramai kita bantu, lebih besar dan berbaloi nilai cash rebate kita. Lebih ramai kita ajak untuk jana pendapatan, lebih lebat cash rebate kita. 

Cash rebate atau pulangan tunai dari Shaklee ini boleh mencapai 2, 3, 4, 5 dan boleh jua capai 6 angka. Besar kan? Saya sendiri pernah mencapai cash rebate sehingga 4 angka dan menjadikan jumlah setahun mencapai 5 angka. Kagum dengan diri sendiri. Dan paling best, pada masa yang sama, sihat dapat, kaya pun dapat. Bersyukur sangat apabila mencapai cash rebate sebanyak itu. Satu perjalanan yang cukup membahagiakan.




Syukur dengan pencapaian ini

Dan cash rebate ini selalunya akan dibank in ke dalam akaun bank pada pertengahan bulan. Amacam? Hujung bulan dapat gaji kerja hakiki, tengah bulan dapat cash rebate Shaklee. Teruja tak?

Bila nutrisi kini perlu dijaga, perlu diteliti, perlu dibelek, perlu dipilih yang terbaik, maka vitamin Shaklee yang selamat, berkesan dan terbukti seharusnya menjadi pilihan dan menjadi menu diet harian. 

Nak mula makan Shaklee, tak tahu nak mula dengan yang mana?

Meh saya kongsi. Pilihan pertama yang ada adalah set rahmah Shaklee yang kini sedang ada di pasaran. Dua produk dengan harga RM99sahaja. Dan tempoh pengunaan untuk sebulan bagi #ESPShaklee dan enam bulan untuk #VitaminCShaklee. Berbaloi kan?

Set rahmah yang sangat berbaloi bulan ini

Set kedua yang boleh jadi pilihan sekarang adalah Set Hello New You. Lima produk dengan harga RM353 sahaja. Amacam? Set ini bagus untuk kesihatan keseluruhan, untuk slim dengan sihat, slim dengan cantik.

Set Hello New You


Jadi, mana satu pilihan kalbu? 

Jom kita sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023


No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...