Monday 17 April 2023

Dapat Duit Extra Dengan Insentif Shaklee

Bismillah.

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan dalam keadaan sihat sejahtera.

Alhamdulillah, kini masuk 26 Ramadhan 1444H. Syukur sangat Allah beri izin sehingga hari ni melalui Ramadhan yang penuh barokah ini bersama keluarga.

Dan bertambah syukur kehadratNya apabila dapat berita insentif Shaklee pada bulan yang penuh rahmat ni.

Bila sebut insentif ni, mestilah ada kaitan dengan keuntungan. Dan bila sebut keuntungan, selalunya ada kaitan dengan RM. Dan insentif Shaklee kali ini memang berkaitan dengan RM.


Semua orang suka akan RM. Sebab dengan RM, boleh beli makanan, beli mainan, beli hadiah, beli barang kemas dan macam-macam lagi. RM bukan segala-galanya tetapi RM diperlukan untuk segala-galanya. Tepuk dada, tanya iman.

Jom kita ambil tahu insentif Shaklee yang lain macam kali ini.

Rewards biasa - Cash, Car Bonus dan Convention Trip, selalu dicanangkan melalui bisnes online yang berimpak tinggi ini. Ini adalah insentif tambahan untuk tahun kewangan 2023/24. Bertuah berada bersama syarikat yang sentiasa menyediakan peluang untuk menambahkan pendapatan. Kita buat, kita dapat. Memang terbaiklah berada bersama Shaklee.

Tindakan pertama yang WAJIB kita buat bagi yang belum berdaftar - daftar sebagai pengedar Shaklee yang sah dan anda boleh mulakan langkah untuk mendapatkan pendapatan tambahan yang dijanjikan.

Bagi yang telah berdaftar, kenalpasti rank anda di mana - DISTRIBUTOR atau SUPERVISOR.

Tempoh penilaian bermula April 2023 hingga Jun 2023. 

Bagi pengedar Shaklee yang berada di status DISTRIBUTOR, anda hanya perlu naik rank Supervisor antara bulan April 2023 hingga Jun 2023 dan kekal sebagai Supervisor untuk dua bulan berikutnya selepas berjaya rank up, anda akan layak mendapat RM600 pada Ogos 2023. Wah, beruntungnya, masa rank up telah dapat CASH BONUS, masa kekal dua bulan berturut-turut dapat CASH BONUS dan selepas itu, dapat tambahan RM600. Amazing dan awesome. REWARDS yang sungguh menguntungkan. Secara gambarannya :


Sungguh, ianya boleh dilaksanakan. Siapa nak beri weih RM600? Banyak tu. Macam-macam boleh kita buat.
Jom tengok senario kedua, jika anda pernah bergelar SUPERVISOR.

Bagi pengedar Shaklee yang bergelar SUPERVISOR, anda hanya perlu naik rank Senior Supervisor antara bulan Aprill 2023 hingga Jun 2023 dan kekal sebagai Senior Supervisor untuk dua bulan berikutnya selepas berjaya rank up, anda akan layak mendapat RM600 pada Ogos 2023. Wah, beruntungnya, masa rank up telah dapat CASH BONUS, masa kekal dua bulan berturut-turut dapat CASH BONUS dan selepas itu, dapat tambahan RM600. Amazing dan awesome. REWARDS yang sungguh menguntungkan. Dan bertambah awesome, anda telah naik pangkat dalam tangga Shaklee. Dan ini memberikan impak kepada kepimpinan dalam legasi anda sendiri. Secara gambarannya :



Kenapa memberi impak kepada legasi?

Ini adalah kerana untuk rank up kepada Senior Supervisor, WAJIB ada seorang Business Leader dalam legasi kita. Maknanya, kita bantu Business Leader ini mendapat pendapatan besar dan ini jua memberi impak kepada legasi Business Leader ini dan seterusnya membantu untuk GROW dan berkembang. Bestnya, berada dalam bulatan bisnes yang ajak sama-sama memajukan diri, sama-sama besarkan pendapatan, sama-sama kejar impian, sama-sama membantu orang sekeliling. Memang terbaikkkkk.

Jadi, apa lagi, jom fokus kepada peningkatan diri dan legasi dalam Shaklee. Insentif menarik sedang menanti.

Dan sebenarnya, peningkatan ini tidak berhenti setakat ini sahaja. Setiap rank ada habuannya dan syarat-syaratnya tersendiri. Saya story yang ini dulu. Nak tahu lebih, kita calling-calling, hot chocolate ke. Supaya lebih senang untuk cerita dan faham. Insya Allah.


Masa menulis ni pun rasa teruja. Rasa teruja untuk GRAB insentif ini bersama dengan pasukan sendiri. Kerana dengan strategi yang tersusun, insya Allah kejayaan boleh dicapai bersama.

Dan pesanan mentor, usaha ini perlu seiringan dengan amalan rohani, emosi yang tenang dan minda yang membina (Growth Mindset), di samping mengamalkan supplement terbaik dari Shaklee😍. Satu tips yang praktikal. Alhamdulillah.

Jom, ada yang nak tahu lebih? Betul ke boleh dapat ni? Klik di sini 

#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...