Wednesday 15 March 2023

Set Hello New You Shaklee untuk kurus sebelum raya

 Bismillah

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Untung sangat kali ni, ada set istimewa untuk dapat kesan kurus. Best ke best sangat?

Mestilah best sangat. Dan paling best bila namanya Set Hello New You Shaklee. Awesome sangat kan?

Set Hello New You dari Shaklee ni lengkap bagi membantu proses menurunkan berat badan. Dengan sukatan dan cara yang betul, kesannya akan kelihata boombastic apabila Aidilfitri menjelang. Mana taknya, setiap produk dalam set tersebut ada fungsi-fungsi tersendiri.

1) Cinch Chocolate






Dalam set ini, ada #CinchChocolate yang lazat dan penuh dengan mineral dan vitamin. Cinch Chocolate ni dikira sebagai pengganti makanan. Maknanya, ambil waktu pagi, tak perlu ambil breakfast lagi. Untuk tengah hari, sebaiknya tambah dengan makanan lain jika ada ambil #CinchChocolate. Bagi malam pula, #CinchCholate ni menjadi pengganti makanan sekali lagi memandangkan waktu malam kurang aktiviti dilakukan.

Yang awesome dan bertambah awesome, bila beli set ni, percuma satu bekas Cinch Shake Chocolate. Memang untung bangat beli set ni, dapat satu set, percuma satu bekas Cinch Chocolate Shake..

2) Omegaguard




#Omegaguard dalam set Hello New You Shaklee ni akan bertindak sebagai pembakar lemak. Sebabnya, pemakanan harian kita ada yang dikawal, ada yang luar kawal. Bila makan masa luar kawal ni, lemak, minyak, gula tak tahulah berapa banyak ditelannya. Jadi #OmegaguardShaklee ni akan bertindak membakar lemak tu terus. Jangan disimpan dalam badan.

3) Lecithin



Wah, ini memang favourite produk dalam set Hello New You. Mana taknya, kesannya boleh buat perut ni slim dan kempis jer. Gabungan #Lecithin dan #Omegaguard akan membuatkan lemak tu dibakar dengan lebih baik dan dinyahkan daripada badan.

Tambahan kebaikan #LecithinShaklee ni adalah kolinenya. Boleh membuatkan minda bertambah cerdas, Insya Allah.

4) Herb Lax



Peranan Herb Lax dalam set kni memang superb. Herb Lax akan mencuci perut dan usus kita supaya nutrisi mudah diserap. Bak kata orang kikis karat di perut dan usus. Herb Lax ni ada bahan daun senna yang membantu proses pembuangan buang air besar dengan baik.

Wah, bila tahu fungsi-fungsinya, memang ebrtambah jatuh cinta tau dengan Shaklee ni.

Dan nak tambahkan cinta tu, harga set ini mengikut harga setiap produk adalah harga sebelum harga produk Shaklee dinaikkan. Maknanya, harga lama, dapat set baru. Macam wow ssangat.

Gabungan set Hello New You Shaklee dan set Berpuasa Shaklee akan melengkapkan nutrisi dalam badan. Dan insya Allah, dengan istiqamah, mengikut cara makan yang betul, jaga emosi, jaga minda dan jaga rohani, slim dapat, awet muda pun boleh dapat tau. Sebab # untuk Shaklee #LiveYounger Longer.

Jadi, jom ambil peluang kali ini.

Ramadhan yang hampir, kita amalkan set kurus Shaklee dan set Berpuasa Shaklee. 

Insya Allah, resultnya kebaboom💥

Ayuh, WA saya di sini untu maklumat lanjut.

Jom sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang


No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...