Thursday 25 May 2023

Renewal Shaklee menguntungkan

Bismillah

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Antara cabaran dalam bisnes MLM adalah pembaharuan keahlian. Mana taknya, duit diperlukan untuk pembaharuan.

Ada sesetengah MLM meletakkan nilai berbeza antara menjadi ahli baru atau perbaharui keahlian. Nilai perbaharui keahlian lebih murah berbanding mendaftar ahli baru. Jadi, perasaan serba salah akan muncul. Nak perbaharui, duit tengah sengkek, nanti ken daftar baru, tambah duit lagi, aduhaiiiii. Tak bestnya!!!!

Ahaa, berbeza dengan Shaklee.

Jom kita tengok poster ni dulu,


10 kelebihan menjadi ahli Shaklee bersama MFMS Empire.

Separuh daripada kelebihan adalah berkaitan dengan wang ringgit. Amacam?

Yang pertama - yuran keahlian hanya RM35 sahaja atau PERCUMA, betul, PERCUMA. Jimatnya. Memang menguntungkan. Untuk dapat percuma, pemebilaian pertama mestilah mengumpul 100uv. Yang bestnya sekarang, Shaklee tengah buat promosi keahlian percuma dengan pembelian set rahmah yang berharga RM99 sahaja. WAJIB grab masa ni untuk jadi ahli Shaklee.




Yang kedua - setiap ahli dapat diskaun 20% kerana dapat membeli produk Shaklee dengan harga ahli. Berbaloi sangat jadi ahli. Memang menguntungkan. Jimat duit dapat, sihat pun dapat, insya Allah.

Yang ketiga - promosi bulanan dengan penjimatan yang hebat. Jimat lagi. duit yang ada boleh digunapakai untuk kegunaan lain. Bila membeli produk Shaklee yang ada promosi, memang save budget lah 😀

Yang keempat - Cash Bonus atau Cash Rebate bulanan akan dibayar oleh Shaklee apabila layak cukup point, walaupun makan sendiri sahaja. Fuyoo, dapat tunai atas pembelian. Wang tunai boleh guna untuk beli produk Shaklee. Jimat lagi. untung, untung, untung.

Yang kelima - peluang jana income 2,3,4 dan 5 angka sebulan. Cerita pasal duit lagi. dan ini yang paling best, sebab jana pendapatan  bila jadi ahli Shaklee setelah mengikuti kriteria yang ditetapkan.

Memang menguntungkan lah jadi ahli Shaklee.

Tapi, RENEWAL SHAKLEE macamana yer?

Ahaaa. Untuk yang ini, jawapannya pada kelebihan No 1 apabila menjadi ahli Shaklee. Cuma, apabila dah jadi ahli, beli satu produk Shaklee sahaja, proses pembaharuan keahlian telah berlaku, tidak perlu sampai 100uv. Dan paling aweseome, tarikh tamat keahlian Shaklee adalah mengikut tarikh lahir kita. Jadi, senang nak ingat dan senang nak buat pembaharuan keahlian. Untuk pembaharuan berlaku lebih awal, pembelian produk Shaklee tiga bulan sebelum tarikh lahir boleh diterima sebagai pembaharuan keahlian.

Mudah sangat renewal Shaklee - bayar RM35 atau beli apa-apa produk tiga bulan sebelum tarikh lahir kita. Nak menguntungkan, pilihlah beli produk. Bila beli produk, kita amalkan, kita dapat kesan yang baik, insya Allah kesihatan dikurniakanNya.

Jadi, RENEWAL SHAKLEE memang menguntungkan dan akan kekal menikmati kelebihan menjadi ahlli Shaklee.

Jadi, jom jadi ahli Shaklee beramai-ramai.

Jom sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...