Saturday 18 March 2023

Kenapa Shaklee Supplements Terbaik di Malaysia

 Bismillah

Moga posting ini menemui semua dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Sungguh, saya bersyukur menemui dan mengamalkan Shaklee sebagai supplement terbaik di Malaysia.

Bukti utama adalah Shaklee telah diundi oleh pengguna sebagai salah satu Trusted Brand Malaysia selama 2 tahun berturut-turut, berdasarkan tinjauan tahunan oleh Reader’s Digest Malaysia. Dua tahun berturut-turut adalah satu pencapaian yang sungguh bermakna dan membuatkan diri ini bertambah yakin, Shaklee memang supplement terbaik di Malaysia.

Shaklee Supplement Terbaik di Malaysia

Dan slogan Shaklee yang selalu berlegar adalah Selamat, Terbukti dan Berkesan

Selamat

Selamat di sini kerana 

(i) Ketulenan dan keselamatan terjamin melalui 350 ujian ke atas setiap bahan botani baru untuk pencemaran yang berbahaya, racun perosak dan sisa lain.

(ii) Kualiti dan kemujaraban terjamin melalui 100,000+ jumlah ujian kawalan kualiti setiap tahun yang dilakukan oleh Shaklee.

(iii) organik kerana 300+ 3x lebih ujian terhadap racun perosak dari yang diperlukan oleh Pharmacopeia Amerika Syarikat.

Wow, betapa Shaklee mementingkan produk yang SELAMAT untuk penggunanya terus #LiveYoungerLonger

Bila pertama kali saya tahu jumlah ujian yang dilakukan Shaklee, saya begitu kagum dan berani untuk berkongsi Shaklee dengan anak-anak saya pada usia masih muda, kerana ramuannya telah melalui ujian yang begitu banyak sebelum sampai di tangan saya dan anak-anak. JAdi, tak perlu risa, tak perlu gusar, insya Allah selamat.

Terbukti 

Terbukti kerana Shaklee memiliki lebih 100 paten dan nutrisi daripada produk Shaklee adalah berdasarkan kepada lebih 100 pembentangan dan kertas saintifik.

Berkesan

Atlet yang dikuasakan oleh Shaklee telah memenangi 137 pingat emas, perak, dan gangsa dalam perlawanan. Produk Shakleei memberikan perbezaan dalam kehidupan berjuta-juta orang, dari atlet pasukan prestasi tulen kelas dunia Shaklee sehinggalah ke angkasawan NASA. Dan ia dibuktikan oleh orang seperti saya sendiri.

Saya sendiri telah mengamalkan set mengandung, set menyusu, set berpantang dan set kurus Shaklee. Hasilnya cukup memuaskan hati dan kekadang melebih expectation saya sebagai pengguna Shaklee supplement terbaik di Malaysia

Keistimewaan Shaklee terletak kepada falsafahnya, iaitu Living in Harmony with Nature® sebagai tunjang kepada semua yang dilakukan.

Komitmen Shaklee adalah untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli.

  • Produk Shaklee bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk Shaklee lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk Shaklee adalah bebas gluten.
  • Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan Shaklee bebas dari penganiayaan.
Keistimewaan dan komitmen Shaklee ini telah menobatkan Shaklee sebagai supplement terbaik di Malaysia.

Best sangat kan? Sebab fitrah manusia selalu nak yang terbaik untuk diri, pasangan, keluarga, masyarakat dan negara. Dan Shaklee telah memenuhi kriteria supplement terbaik disupplement terbaik Malaysia dengan slogan yang cukup mantap. Selamat, Terbukti dan Berkesan.

Jadi, jom buat pilihan

Moga kita semua sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

Insya Allah.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang,

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...