Sunday 12 March 2023

Duit Raya Awal dengan Shaklee, best sangat

 Bismillah

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Bila sebut duit raya, kanak-kanak paling gembira. Mana taknya, dapat duit raya, boleh beli mainan, beli makanan kegemaran, belanja kawan-kawan. Beza pula dengan duit raya dengan Shaklee tau, kegunaannya melebihi jangkauan. Beli baju raya, beli biskut raya, kongsi dengan ibu bapa, kongsi dengan adik beradik dan banyak lagi. Bila sebut duit raya awal dengan Shaklee, tahun ni timing tu cantik sangat. Nak beritahu semua ni, Shaklee akan masukkan CASH BONUS hasil usaha kita bulan sebelum ni pada setiap 14 atau 15 haribulan. Jadi, ikut kiraan, Aidilfitri jatuh pada 22 April 2023, CASH BONUS Shaklee akan diteriam oleh pengedar Shaklee yang sah pada 14 April 2023. Just in time right, jadilah duit raya awal dengan Shaklee.

Duit raya dengan Shaklee : Wowee



Hari ini 12 Mac 2023. Maknanya 19 hari lagi untuk tiba 31 Mac 2023. Jadi masih sempat buat duit raya dengan Shaklee. Bisnes Shaklee ni cukup mudah, fleksibel sungguh. Cuba kita buat kiraan mudah. Satu hari kita buat jualan sebanyak RM300, maknanya dalam tempoh 19 hari, jumlah jualan akan menjadi RM5700. Secara anggaran, duit raya dengan RM600. Banyak kan?

Jadi, macamana? Menarik kan tawaran hebat ni? Mudah sangat. Paling best sebab kita ajak orang guna set berpuasa Shaklee yang awesome untuk kekal bertenaga sepanjang Ramadhan. Allahuakbar, manfaat sungguh. Dan insya Allah, reward nya adalah duit raya dengan Shaklee atau jika bukan bulan raya, kita panggil CASH BONUS.

Meh kita baca cerita teman saya pasal duit raya dengan Shaklee.


#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang,

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...