Thursday 13 July 2023

Keunikan Vivix Shaklee

Bismillah.

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Sungguh dekat topik ini di hati, mana taknya, maksud nama Faridah itu sendiri unik. Cuma hari ini kita ambil tahu keunikan Vivix Shaklee, bukan keunikan Faridah yer 😍

Bagi saya, dua perkara utama yang membuat Vivix Shaklee ini unik. 

Pertama - unik pada rasanya. Betul, yang merasai kesedapan Vivix Shaklee sahaja yang faham, rasa Vivix Shaklee sungguh unik. Unik rasanya sungguh sedap di lidah, hingga membawa khasiat kepada yang menelannya.

Unik pada rasanya membuatkan saya tak jemu untuk menelan Vivix Shaklee. Unik pada rasanya membuatkan saya looking forward untuk menelan Vivix Shaklee. Unik pada rasanya membuatkan saya palaing suka telan Vivix Shaklee semasa saya tidak sihat. Kalau orang cakap ubat tu pahait, Vivix Shaklee ni sedap di tekak walaupun semasa tidak sihat.

Jom tonton video saya telan Vivix Shaklee.

Macamana? Rasa nak telan jugak kan? 😊

Kedua - keunikan Vivix Shaklee terletak pada ramuannya. Empat ramuan utama - anggur Muscadine, Japanese Knotweed, lobak ungu dan elderberi Eropah. Ahaa, baca ramuan sahaja dah teruja tau.

Kenapa saya kata unik? Mana taknya, kalau disuruh petik, disuruh adun, idoklah daya tuan badan ni. Tapi khasiatnya NAK!!!.

Semua ramuan ini kaya dengan antioksidan. Kaya dengan polifenol yang luas spektrum.

Jom kita kenali satu persatu.

Anggur Muscadine.

Ramuan utama dalam Vivix Shaklee. Anggur lain ada 19 kromosom, anggur Muscadine ada 20 kromosom. Dah ada satu keunikan di sini. Keunikan inilah yang membuatkan anggur Muscadine ni jadi SUPER GRAPE tau. Dan paling awesome, Vivix Shaklee dihasilakn daripada biji dan kulit anggur Muscadine yang sangat kaya dengan khasiat polifenol.

Japanese Knotweed

Nak tahu tak, orang Jepun tak suka pokok ni sebab sangat SUKAR dimusnahkan. Akarnya sungguh kuat tau. Jadi, ramuan ini dikenali sebagai super star antipenuaan. BEst kan bunyinya? dalam erti kata lain, awet muda tau.

Lobak ungu

Ahaaa, lobak ini ada di pasaran di Malaysia dan saya pernah nampak dan pernah mencubanya. Tapi kan, baik amalakn lobak ungu dalam Vivix Shaklee ni. Khasiatnya kita telan 100%. Bila kita membeli, kita kena masak. Bila masak, maknanya ada khasiatnya berkurangan, jadi rugilah kan. Nak rasa keaslian lobak ungu sekali-sekala tu oklah, bukan jadi makanan harian. But NOT Vivix Shaklee, memang jadi minuman botani harian untuk kita.

Elderberi Eropah

Sebut jer elderberi, tekak ni boleh rasa kemasamannya. Betul tak? Jadi, nak makan mentah-mentah tu, mahu bercinta, tengok, tenung dalam buah elderberi tu. Jadi, memang elok amalkan Vivix Shaklee ni. Letak dalam sudu, telan, nikmatinnya. Dapat khasiat dalam menguatkan pertahanan imun badan. Insya Allah.

Jadi, selepas kenal dengan ramuan-ramuan yang superb ni, baik kita telan jer sesudu Vivix Shaklee ni. Shaklee dah petik, Shaklee dah adun, Shaklee dah uji. Tinggal kita letak dalam sudu, telan dan nikmatinya.

Inilah keunikan Vivix Shaklee yang awesome dan elok sangat diamalkan.

Umur 20, elok mula ambil

Umur 30, elok amalkan

Umur 40, sangat elok konsisten amalkan.

Nak tahu siapa perlukan Vivix Shaklee, boleh baca di sini

Moga kita sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#VivixShaklee

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...