Thursday 13 July 2023

Beza ke Vivix dan ResV?

Bismillah

Moga posting kali ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Sudah pasti ada bezanya. Rupanya sudah ada perbezaan - Vivix Shaklee dalam bentuk cecair, ResV Shaklee dalam bentuk pil.

Vivix Shaklee mula sampai di Malaysia pada tahun 2008 manakala ResV Shaklee pula pada tahun 2020, pada masa PKP.

Jika diteliti dengan lebih lagi, botol Vivix Shaklee lebih tinggi daripada botol ResV Shaklee. Dan ini membuatkan ResV Shaklee lebih mudah dibawa ke mana-mana berbanding dengan Vivix Shaklee.

Dari segi ramuan jua, ada perbezaan ramuan dalam Vivix Shaklee dan ResV Shaklee.

Untuk ramuan Vivix Shaklee, boleh klik di sini.

Untuk ramuan ResV Shaklee, terdapat tujuh bahan, iaitu - anggur Muscadine, Japanese Knotweed, lobak ungu, blackcurrant, Chebulic Myrobalan, delima, hampas anggur dan anggur merah. Tiga bahan pertama telah saya ceritakan dalam cerita keunikan Vivix Shaklee. Kita akan kenali ramuan lain dalam ResV Shaklee di sini.

Blackcurrant

Bila sebut Blackcurrant ni, minda selalu teringat minuman Ribena. Masa kecil-kecil dulu, Ribena merupakan antara minuman kegemaran. Sekarang tidak lagi selepas kenal ResV Shaklee. Patutlah blackcurrant ini terkenal dari dulu lagi, ia adalah kerana khasiatnya yang menyokong sistem imunisasi. Anak-anak kan adalah antara kategori yang memerlukan penjagaan imun yang baik.

Chebulic Myrobalan

Nak menyebutnya pun berbelit lidah heheheh. Namun, ia dikenali sebagai Raja Ayurveda tau. Rupanya macam petai, pada mata orang Melayu 😍. Antara khasiatnya adalah untuk kesihatan produktif, kesihatan pundi kencing, kesihatan penghadaman, kesihatan dan fungsi peparu dan kesihatan tahap gula dalam darah. Banyakkan khasiatnya.

Delima

Antara buah yang disebut dalam Al Quran. dan saya paling jatuh cinta dengan warna buah delima ni. Merah buahnya sungguh menawan. Antara khasiat delima juga untuk mengekalakna sistem imun yang kuat.

Hampas anggur dan anggur merah

Bila hampas anggur dan angur merah diadun bersama dengan ramuan lain untuk menghasilkan ResV Shaklee, sudah pasti ada khasiatnya. Paling win adalah khasiatnya dalam menggalakkan kulit yang muda dan sihat. Bestnya.

Jadi, bahan-bahan dalam ResV Shaklee melebihi bahan-bahan utama dalam Vivix Shaklee. Cuma perbezaannya dari segi ramuan adalah, Vivix Shaklee mempunyai Elderberi Eropah manakalan ResV Shaklee tidak.

Apabila ada perbezaan ramuan, maka harganya turut berbeza. Harga sebotol Vivix Shaklee untuk bukan ahli adalah RM498.75 manakala harga sebotol ResV Shaklee adalah RM535.00. Untuk kesan yang optimum, amalkan dua-dua adalah terbaik untuk jangka masa panjang.

Cara menyimpan jua berbeza. Vivix Shaklee hendaklah disimpan dalam peti sejuk, samada sejuk beku atau sejuk biasa. Walaupun disimpan dalam sejuk beku, Vivix Shaklee tidak akan mengeras. So, do not worry. ResV Shaklee pula hendaklah disimpan pada suhu bilik.

Maka, inilah serba sedikit perbezaan Vivix Shaklee dan ResV Shaklee. Apa pun, kedua-dua produk ini sangat kaya dengan polifenol.

Umur 20, elok mula ambil.

Umur 30, elok mula amalkan.

Umur 40, elok konsisten amalkan.

Jadi, nak tahu siapa perlukan Vivix Shaklee, boleh baca di sini

Moga kita sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#ResVShaklee
#VivixShaklee

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...