Tuesday 11 April 2023

Bisnes Online Terbaik Malaysia : Bisnes Shaklee

Bismillah.

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang penuh sejahtera.

Bisnes adalah satu aktiviti yang melibatkan pekerjaan, tugas atau pekerjaan yang dilakukan untuk memperoleh keuntungan dengan hasil yang menguntungkan, melalui aktiviti produksi, pengkomersialan atau penyediaan perkhidmatan. Wah, perkataan untung itu yang paling menarik perhatian, betul tak?

Jadi, bisnes online adalah aktivit-aktiviti di atas yang berlaku atas talian bagi tujuan yang sama, memperoleh keuntungan.


Alhamdulillah, Allah menemukan saya dengan bisnes online terbaik di Malaysia semasa PKP yang lalu, iaitu bisnes Shaklee.

Melalui penglibatan saya dalam bisnes ini, macam-macam ilmu saya pelajari. Macam-macam pengalaman saya rasai. Macam-macam ragam manusia saya kenali. And the list goes on.

Kenapa saya pilih bisnes Shaklee?

Pertama, kerana saya telah mengalami kesan daripada mengamalkan supplement terbaik di Malaysia. Saya bertenaga semasa dalam pantang dengan mengamalkan set berpantang Shaklee. Susu badan saya meriah dan penuh khasiat dengan mengamalkan set menyusu Shaklee. Saya bertenaga sebagai wanita berkerjaya dengan mengamalkan set tenaga harian Shaklee. Saya sentiasa ceria menjalankan tugas saya. Kulit saya bertambah cantik dan mulus dengan mengamalkan vitamin kulit dari  Shaklee. Berat badan saya kekal di bawah 60kg selepas melalui program menggunakan supplement terbaik Shaklee.

Untuk keluarga pula, anak-anak jenjarang sekali demam selepas amalkan supplement terbaik Shaklee. Anak-anak laju jer capai Nutriferon Shaklee bila rasa badan tak sedap, al maklumlah, Nutriferon Shaklee tu sedap, tak pahit macam ubat. Rambut anak yang selalu kusut, kini lembut selepas bertukar kepada set penjagaan rambut Shaklee.

Ayah sendiri pun mengamalkan Vivix Shaklee dan ResV Shaklee. Dan telah merasai kesannya yang superb pada dirinya.

Kedua, bisnes Shaklee ni mudah kerana mempunyai sistem yang mudah dan terbukti untuk dikongsikan dan diaplikasikan. Sistem bisnes yang ada dalam Shaklee cukup mudah diamalkan dan mudah difahami. Semua orang nak mudah kan? Jadi, bisnes Shaklee boleh jadi pilihan anda

Ketiga, bisnes Shaklee sangat fleksibel. Matlamat bisnes, jumlah pendapatan bisnes, masa peruntukan - semua bergantung pada kita. Besar mana legasi kita nak, banyak mana RM kita nak dapat, berapa jam nak peruntukkan setiap hari buat bisnes - semua ini, kita tentukan sendiri. Macam kita yang jadi CEO syarikat tu. Best kan? Dengan bisnes Shaklee, kita menjadi CEO. Jawatan yang semua orang idamkan.

Keempat, bisnes Shaklee adalah bisnes social, kerana ia berkaitan dengan manusia, komunikasi dan komuniti. Kita kan hidup dalam masyarakat, memang tak boleh lari dari elemen ini. Jadi, bisnes Shaklee sangat sesuai diamalkan, sangat sesuai dijalankan. Seronoknya.


Kelima, bisnes Shaklee adalah mudah alih kerana bisnes ini menggunakan alatan komunikasi digital yang boleh digunakan pada bila-bila masa, di mana sahaja untuk perkongsian dan latihan dan juga untuk berbisnes. Apabila penggunaan digital kini makin meluas, bisnes online Shaklee ini sungguh relevan dengan keadaan semasa.

Mengenali bisnes Shaklee, menjalankan bisnes Shaklee, sungguh istimewa buat saya kerana terlalu banyak ilmu nutrisi yang boleh diamalkan terus dalam kehidupan seharian. Yang paling menarik, dengan bisnes ini, kita boleh mengajak lebih ramai sihat bersama Shaklee. Untuk menambahkan lebih nilai, kita boleh sama-sama jana pendapatan melalui perkongsian cerita, rasa, pengalaman dan seterusnya mengisnpirasikan orang sekeliling untuk sama-sama mewujudkan persekitaran yang sihat, lebih kaya dan sentiasa gembira, Insya Allah.

Berminat nak tahu lebih, jom kita borak-borak. Ini kan bisnes online social 😁😁😁


#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...