Wednesday 22 March 2023

Shaklee Fun Day memang awesome

Bismillah

Moga posting ini menemui semua dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

18 Mac 2023 berlakunya Shaklee Fun Day Shaklee Fun Day.

Istimewanya hari ini adalah kepada pengedar Shaklee yang membuat pembelian di cawangan terpilih, iaitu HQ, KL, Johor Bahru dan Kota Bahru akan mendapat pelbagai free gift apabila membeli produk Shaklee. Free gift Shaklee bukan kaleng-kaleng tau, semuanya best dan menarik.

Bertambah istimewa apabila ahli baru berdaftar menjadi ahli Shaklee dan membuat pembelian di cawangan terlibat akan mendapat hadiah payung Shaklee yang ekslusif apabila membuat pembelian produk Shaklee. Memang untung sangat jadi ahli Shaklee masa ini. Produk Shaklee dapat, hadiah pun dapat. 

Alhamdulilah, Allah beri izin untuk saya dan anak sulung saya ke cawangan Shaklee KL. Walaupun tak semeriah di Shaklee HQ, bahangnya terasa. 







Antara produk yang laris adalah Youth Skin Care Shaklee - beli bundle : Cleanser, Toner dan Moisturiser : dapat diskaun 10%. Wow. Memang rembat terus peluang ini.




Dan saya juga dapatkan produk promosi sempena Ramadhan, iaitu DTX Complex Shaklee. Sebab harganya sungguh-sungguh menguntungkan berbanding manfaat yang boleh diperolehi. (Cerita DTX Shaklee)




Dan ini adalah FREE GIFT yang saya dapat. Mewah tak?




Promosi dan program sebegini membuatkan saya lebih jatuh cinta dengan Shaklee dan percaya bisnes Shaklee adalah bisnes yang sesuai pada masa kini. Bertepatan dengan ciri-ciri yang dibawa bisnes Shakleebisnes Shaklee - Mudah, Fleksibel, Sosial dan Mudah Alih.





Mana taknya, apabila program sebegini ada, semua pengedar Shaklee berduyun-duyun datang dan bawa balik berkotak-kotak produk Shaklee. Best kan? Meriah kan? Peluang ini dioptimakan sepenuhnya bagi memastikan pengguna Shaklee mendapat manfaat yang terbaik daripada Shaklee.

Ada yang berminat untuk bersama saya dalam bisnes awesome ini?

Jom, kita sama-sama menuju ke puncak.

Moga kita semua sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

Insya Allah.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...