Monday 12 June 2023

Pengedar Shaklee Taman Bukit Indah Ampang

Bismillah

e-kad : Pengedar Shaklee yang sah

Moga posting ini menemui kalian dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Alhamdulillah, dengan izinNya, saya kini merupakan Pengedar Shaklee yang sah di Taman Bukit Indah, Ampang, Selangor.



Alhamdulillah, mula mengenali Shaklee pada tahun 2014 melalui teman sekolej semasa belajar A-Level di Kolej Matrikulasi Yayasan Saad, Master Kam Maria Abdul Mutalib. Masa tu mula mengambil set mengandung Shaklee. Dan masa tu mengandungkan anak nombor empat. Dan baru bermula bekerja di Kuala Lumpur.

Saya mula menjinakkan diri dengan bisnes Shaklee pada tahun 2020. Sebelum tu ada juga buat jualan, kecil-kecilan sahaja. Pada tahun 2020 tu langkah panjang sedikit sebanyak, mendalami nutrisi, memahami nutrisi, menjiwai nutrisi, mengamalkan nutrisi,  mengenali peluang bisnes dalam Shaklee, mengaplikasikan ilmu bisnes, mengembangkan ilmu berpasukan dan banyak lagi yang dipelajari dalam bulatan bisnes Shaklee yang setiasa gegar menggegarkan. Alhamdulillah.

Ini set yang saya mula-mula amalkan. Set mengandung Shaklee

Gambar tahun 2021,
mengandung anak nombor enam dan mengamalkan set penuh mengandung Shaklee

Saya sungguh jatuh cinta dengan Shaklee kerana setiap kali saya mencuba produk Shaklee, kesan yang dialami sungguh mengagumkan.

Saya amalkan #OstenutrixShaklee, kesannya saya membuang setiap hari

Saya amalkan #ESPShaklee, susu ibu yang mencukupi dan melimpah ruah untuk anak-anak saya

Saya amalkan #SustainedReleaseVitaminC, soksek-soksek hidung tiada lagi.

Saya amalkan #LecithinShaklee, perut kempis dan slim

Saya amalkan #BComplexShaklee, mood swing kurang berlaku

Dan senarainya berterusan untuk testimoni Shaklee bagi diri sendiri, belum termasuk lagi ahli keluarga 😁

Syukur sangat dapat mengamalkan produk Shaklee yang selamat, berkesan dan terbukti ini.

Dan ini menyebabkan saya ingin berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan orang sekeliling, terutamanya jiran tetangga. Bagi memduahkan jiran tetangga tahu yang ada pengedar Shaklee yang sah yang berdekatan, banner Shaklee digantung di luar rumah saya.

Banner Pengedar Shaklee sah di depan rumah

Dan bertambah menarik, insentif yang disediakan oleh Shaklee apabila menjalankan bisnes ini. Tiga insentif yang sungguh superb - wang tunai, bonus kereta dan lawatan ke luar negara tajaan penuh Shaklee. Bagi saya, insentif ini cukup lumayan dan konsisten dengan hasil usaha masing-masing, tanpa mengira pangkat, latar belakang pendidikan, asal-usul. Semua layak mendapatkan insentif ini dengan syarat mencapai target yang telah ditetapkan.

Dan lebih seronok, menjadi ahli Shaklee banyak kelebihannya. Dan yang paling best apabila mendapat harga ahli yang sungguh menjimatkan. Duit jimat, sihat dapat, Alhamdulillah.

Kelebihan menjadi ahli Shaklee

Untuk Renewal Shaklee, cukup mudah sekali. Tarikh tamat keahliana dalah sama dengan tarikh hari lahir kita. Tiga bulan sebelum tarikh lahir, proses pembaharuan boleh dibuat. Dan caranya hanya dengan membeli apa-apa produk Shaklee. Menguntungkan, betul tak? Bak kata orang putih, hitting two birds with one stone. Produk dapat, kekal jadi ahli Shaklee pun dapat. Memang best lah.

Jadi, anda berminat nak jadi pengedar Shaklee? Jom bersama saya. Kita ajak orang sekeliling hidup sihat, Insya Allah.


#agenshakleebukitindahampang
#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023

No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...