Monday 6 March 2023

Buang air besar sekali dalam empat hari, ok ke?

 Bismillah

Moga posting ini menemui kalian semua dalam kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Nak beritahu ni, itulah saya 10 tahun yang lalu. Tak pernah anggap itu tidak bagus, selagi boleh membuang, Alhamdulillah.

Rupanya, itulah salah satu punca saya melepek pada waktu malam. Mana taknya, toksik dalam badan terkumpul. Badan jadi letih. Masa kat tempat kerja, ok, sihat, boleh buat kerja. Balik rumah, lepas makan, terus melepek. Allahuakbar, kesian anak-anak. Bermanja dengan Abi jerlah yer. Masa tu anak baru tiga.

Turning point berlaku. Mula ambil Set Mengandung Shaklee masa anak nombor empat, tahun 2014. Ambil set trial dulu, masa tu masih ada set trial. Syukur masa tu Allah temukan Shaklee. Cari sesuatu untuk badan sebab rasa macam lemah sangat. Mana taknya, masa tu bekerja di Kuala Lumpur, mengadap traffic jam setiap hari, habis tenaga kat situ.

Tidak perasan kesannya sehinggalah anak nombor lima.

Seperti sedia maklum, sembelit masa pantang adalah normal. Ahaa, it is not normal. Something is wrong with nutrition in our body. Bila dah kenal, jatuh cinta berkali-kali. Oh no, perut nak membuang, takut mula datang, fobia berada lama dalam bilik air. Tapi dah tahu, ini semua toksik. Ok, jom membuang. Lima minit, selesai. Allahuakbar, Alhamdulillah.

Masa tu, ada yang berkongsi kesan makan Ostenurix, membuang jadi lancar. Dan membuang setiap hari adalah tanda usus sihat, toksik dibuang. Allah. Baru perasan, selepas amalkan Ostenurix Shaklee, tiap-tiap hari membuang. Badan lebih ringan. Tanaga ada extra untuk anak-anak sebelah malam.

Syukur sangat. Bila dah rasa kesannya, bila dah tahu puncanya, bila dah tengok hasilnya. I fall in love with Shaklee.




Mineral lain penting dalam penyerapan kalsium.

Ini adalah keistimewaan Shaklee.

Ostenurix Shaklee adalah kalsium yang dirumuskan bersama mineral lain, iaitu Zinc, Boron, Magnesium, Vitamin D3, Kuprum dan Mangan untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan.

Saya telah merasai perbezaannya. 

Ada seketika itu, saya cuba ambil pil kalsium komersil. 

Memang boleh rasa perbezaannya, sakit belakang saya datang kembali. Huhuhuhu. 

Jadi, Ostenurix Shaklee kini jadi pilihan dan cadangan saya untuk semua. Harganya cukup berbaloi, hanya RM68.75 untuk 120 biji. Harga untuk ahli pula hanya RM55.00 sahaja.

Saranan saya, umur 20 tahun boleh mula ambil. Umur 30 tahun, perlu amalkan. Umur 40 tahun, sangat perlu amalkan.

Moga kita semua sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia.

Perlukan Ostenutrix Shaklee? Boleh klik di sini.

http://Wasap.my/60195797582/NakOstenutrix

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang
#OstenurixShaklee
#kalsium
#tulang
#osteoporosis
#pantang




No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...