Wednesday 15 February 2023

Cari set kurus? Meh cuba Set Kurus Shaklee

 Bismillah

Moga posting kali ini menemui semua dengan kemanisan iman dan kesihatan yang sejahtera.

Makanan zaman sekarang terlalu banyak lemak, terlalu banyak minyak, tinggi kandungan gula dan semua ini adalah penyumbang kepada kegemukan. Bila dah mula gemuk, baju tukar saiz lain, kain tukar saiz lain, badan mula termengah-mengah, Bila dah mula gemuk, ada suara menegur, aikkk, berbadan dua ke? Tidak pun, bila due?

Alamak, macam kena smash, kesedaran datang, nak kena kuruskan badan ni. Dan selalunya cara yang cepat adalah kurangkan makan. Tapi, bila kurang makan, maknanya kurang nutrisi. 

Jadi macamana? Apa lagi, Google. Set kurus. Woweee. Set kurus Shaklee.




Set kurus Shaklee ni sungguh menarik. Ada empat produk yang awesome dan superb.

1) Cinch Chocolate






Dalam set kurus Shaklee, ada #CinchChocolate yang lazat dan penuh dengan mineral dan vitamin. Cinch Chocolate ni dikira sebagai pengganti makanan. Maknanya, ambil waktu pagi, tak perlu ambil breakfast lagi. Untuk tengah hari, sebaiknya tambah dengan makanan lain jika ada ambil #CinchChocolate. Bagi malam pula, #CInxhCholate ni menjadi pengganti makanan sekali lagi memandangkan waktu malam kurang aktiviti dilakukan.

2) Omegaguard




#Omegaguard dalam set kurus Shaklee ni akan bertindak sebagai pembakar lemak. Sebabnya, pemakanan harian kita ada yang dikawal, ada yang luar kawal. Bila makan masa luar kawal ni, lemak, minyak, gula tak tahulah berapa banyak ditelannya. Jadi #OmegaguardShaklee ni akan bertindak membakar lemak tu terus. Jangan disimpan dalam badan.

3) Lecithin



Wah, ini memang favourite produk dalam set kurus Shaklee. Mana taknya, kesannya boleh buat perut ni slim dan kempis jer. Gabungan #Lecithin dan #Omegaguard akan membuatkan lemak tu dibakar dengan lebih baik dan dinyahkan daripada badan.

4) Herb Lax



Peranan Herb Lax dalam set kurus Shaklee ni memang superb. Herb Lax akan mencuci perut dan usus kita supaya nutrisi mudah diserap. Bak kata orang kikis karat di perut dan usus. Herb Lax ni ada bahan daun senna yang membantu proses pembuangan buang air besar dengan baik.




Dan paling awesome set kurus Shaklee ni apabila diamalkan dengan produk premium Shaklee, iaitu #VivixShaklee. Rasa #Vivix yang cukup sedap di tekak akan buat kita jatuh cinta dengan produk Shaklee yang sememangnya Selamat, Berkesan dan Terbukti. Cukup hebat kesannya kepada individu yang mengamalkan #VivixShaklee kerana memberi tenaga, menjadi awet muda, memberi kesan kurus dengan lebih hebat kerana insya Allah kesannya kepada saya yang mengamalkan set kurus Shaklee, berat badan sentiasa di bawah 60kg, dalam erti kata lain, berat badan ini sangat terkawal.

Gabungan lima produk ini sangat membantu proses Intermittent Fasting dan memberi kesan yang superb, iaitu kurus dengan sihat, Insya Allah.

Nak tahu dari perspektif berbeza? Meh klik Set Kurus Shaklee hasil penulisan teman seperjuangan

Jom cuba set ini.

Moga kita sama-sama sihat, berjaya, kaya dan bahagia

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#agenshakleebukitindahampang


No comments:

Post a Comment

Log Pengurus Rumahtangga : Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

Bismillah. Hari ni buat log keluar rumah - tugasan rutin hantar dan ambil anak. 1 - hantar Kak Aisyah  2 - hantar Abe dan Fatimah 3 - ambil ...